sobota, 30 sierpnia 2008

Mała półeczka

Zawiesiliśmy dziś z samego rana półeczkę, którą kiedyś mój tata sklecił z gotowych elementów. Mamie chyba nie pasowała, bo znalazłam ją zapomnianą na strychu. Pomalowałam na biało (tylko raz, bo mi się farba skończyła), ustawiłam na niej raptem kilka bibelotów i z efektu jestem zadowolona. Trochę ciemniejszy zegar ożywia nową moją kompozycję i wprowadza trochę koloru. Lekka firaneczka powiewa pod wpływem podmuchu naszego wiatraczka. Biurowy kącik od razu stał się bardziej romantycznym...


10 komentarzy:

festoon pisze...

Mini półeczka urocza,a w sąsiedztwie z tym zegarem prezentuje się bardzo fajnie,tak jak napisałaś-wprowadza kolor,ale i stylem bardzo pasuje do twego mieszkania.

katje pisze...

Jest słodka!! Bardzo ładnie zagospodarowana ściana :)

memulka pisze...

Śliczna kompozycja.

Kama pisze...

Taki prześliczny kącik z tego się zrobił-urocze miejsce. Zastanawiam się mimo wszystko jak ten Twój mąż tak to wszystko szczerze w sercu ocenia. Machnął na to ręką czy co? bo mi kobiecie się to super, super podoba ale znając podejście mężczyzn to według wielu z nich kupa durnostójek i durnozwisów.Mój przywierca, przykręca owszem ale jak marudzi, że to jest bez sensu co ja wieszam. Przepraszam, że tak zabrzmiało ja oczywiście się zachwycam.

kopciuszek pisze...

Mój też marudzi ale jemu wszystko jedno gdzie i co ja chcę, marudzi tylko że go z leżanki ściągam i wiercić mu każę :)
Takie to już te chłopy są...

monika pisze...

Jeśli tak wyglądają kąciki biurowe to mogłabym wykonywać prace biurowe (chociaż do tej pory broniłam się przed tym rękoma i nogami :) )

babibu pisze...

zastanawiałam sie właśnie jak będzie ten zegar u ciebie wyglądał i..wygląda cudownie!:)
możesz zrobić zbliżenie półki?

ivon777 pisze...

fajnie się ta półeczka wkomponowała . Gratuluję jak zawsze dobrych pomysłów (:

anne pisze...

fajnie wygląda ta półeczka "nie za duża, nie za mała - w sam raz":))

Kamilcia pisze...

fajna półeczka - podobna do mojej :) i miejsce podobne - u mnie wisi w kąciku komputerowym ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails