poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Artykuł - dla tych co nie widzieli



14 komentarzy:

katje pisze...

Hej; mam tą gazetkę schowaną i często do niej zaglądam :) Bardzo lubię Twoje wnętrza...

memulka pisze...

ja też mam ten numer :-))
Twoje mieszkanko jest rewelacyjne!

Charlotte pisze...

Bardzo ładnie. Szkoda tylko, że niebieskawe zdjęcia troszkę psują efekt tej pięknej bieli.

Charlotte pisze...

P.S. Dlaczego ja nie mam Cię jeszcze w zakładkach na moim blogu? :)

kopciuszek pisze...

Niebieskawy efekt to moja sprawka... :))) W gazecie go nie ma...

Margolcia pisze...

Bardzo podoba mi się Twoje mieszkanie. Biel, ale bardzo, bardzo ciepłe. Ogromnie wyróżnia się wśród ogromu jednolitych, nowoczesnych wnetrz teraz promowanych. Brawo! Margolcia
P.S. Mam jedno pytanie: gdzie kupiłaś obrazki na scianę - te z roslinami? Dostałam takie dwa, chciałaym sobie dokupić.

Anonimowy pisze...

hej Kopciuszku, piękne mieszkanko, jestem naprwadę pod wrażeniem. Możesz mi powiedzieć gdzie zakupiłaś te prążkowane rolety rzymskie ? Mam nadzieję, że gdzieś w Poznaniu ...

ivon777 pisze...

Takie urocze jest twoje mieszkanie; przytulne, eleganckie i takie ponadczasowe. Styl i klasa w połączeniu z wkładem własnego serca w urzadzanie wnętrza. Bardzo bardzo mi się u Ciebie podoba ! I naturalnie gratuluje prezentacji w tak fajnym czasopiśmie . Pozdr serdecznie

kopciuszek pisze...

Obrazki kupiłam w arte ego, link do sklepiku na moim blogu, tamtych już nie ma, są inne. Rolety są z IKEA.

kasia euter pisze...

Obserwuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu. Teraz jak przeczytałam artykuł o Tobie i Twoim mieszkaniu, to tak jakbym czytała po trochu o sobie. Też pierwszym moim zamierzeniem w moim małym 36-cio metrowym mieszkanku było urządzenie go w stylu rustykalnym, ale z różnych względów nabiera sielsko-anielskiego charakteru. Oj jeszcze dużo mu brakuje, no i musze przyznać bez bicia ;), że czerpie tez z Twoich pomysłów. Twoje wnętrze jest przecudowne, takie wyważone, spokojne, a jednocześnie, lekkie, kolorowe, wiosenne. Nie wiem czy moge, ale chcialabym zapytać, gdzie kupiłaś ten biały metalowy stoliczek? I czy te karnisze czarne, które masz są z ikei, a jeśli tak, to czy sie sprawdzają w użytkowaniu.
Pozdrawiam! i zycze kolejnych pomysłów!

motyl pisze...

Hej!Bardzo podoba mi sie twoje mieszkanko, a zwłaszcza zegar wiszący między kuchnią a pokojem. Gdzie mogętaki kupić? Pozdrawiam!!

kasia euter pisze...

Może ja pomoge w kwestii zegara, bo włąsnie sie na taki natknełam na tej aukcji http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5957309&p=8&p=9
są też tam inne. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

jestem pod wrazeniem jak mozna na takiej małej powierzchni, i to w bloku stworzyć taki sielski - anielski klimat. Przepieknie. Gratuluje. Renata

Kitty pisze...

Od kilku godzin czytam Twój blog i nie mogę się nadziwić tym pięknym rzeczom, które Cię otaczają. Szczerze mówiąc, myślałam, że mieszkasz w domu. Tym większe było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam ten post i okazało się, że jest to nieduże mieszkanie w bloku! Tym bardziej podziwiam Cię za spójną koncepcję i stworzenie tak ciepłych i przepięknych wnętrz! Jesteś szalenie inspirująca! PS: po cichu zazdroszczę Ci tego białego raju ;)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails