niedziela, 8 czerwca 2008

Ulotnie urocze

Para Młoda dostała tyle kwiatów, że trzeba było ich trochę wziąć dla siebie :) I tak też dostało mi się kilka ładniusich bukietów, z których zrobiłam jeden większy. Szkoda, że w takim upale żywe będą ledwie przez parę chwil...


Kwiatom nie służy cała ta oprawa z bibułek, siatek, kokard i czego tam jeszcze. Ładnie to wygląda, kiedy bukiet trzeba wręczyć, ale w domu lepiej całą tę oprawę zrzucić i pozostawić kwiaty samym sobie... Z wodą oczywiście. Wyglądają wtedy bardziej naturalnie i dzięki temu mają w sobie więcej uroku.


I jeszcze taki jeden mam, za wysoki był do wazy, a szkoda mi było ciąć...

6 komentarzy:

Kamilcia pisze...

no to Ci się udało z tymi kwiatami :) piękny bukiet! a jak zabawa - udana?

kopciuszek pisze...

udana udana, tylko nogi coś tak bolą teraz :)

Keri pisze...

Choć tylo pare dni będą się trzymać to cudnie wyglądają w Twoim mieszkanku.

Anonimowy pisze...

kopciuszku, piękny obraz na tym ostatnim zdjęciu, zdradzisz gdzie zakupiony? :)

pozdrawiam
stała obserwatorka

kopciuszek pisze...

Dostałam go od mamy, kupiony w Vox'ie. Jest jednak taka strona internetowa na której można zamawiać bezpośrednio od producenta (nie ma różnicy cenowej!!!)
http://www.ergo-paul.com.pl/index.php

Anonimowy pisze...

dziękuję za szybką odpowiedź :)

stała obserwatorka i zachwycona mieszkaniem i pomysłami :)


pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails