poniedziałek, 30 czerwca 2008

Ramki

Wyjątkowo, bo nie temu ma służyć ten blog, zgłaszam chęć sprzedania tych oto pięknych ramek. Wykonane są ze starego drewna, mocno przeżartego przez kołatki, bądź też robionego na takie. Pomalowane na czerwono i pozłacane. Kupiłam je rok temu i od tamtej pory leżą w szafie, więc chyba pora się ich pozbyć...




Przybliżone wymiary ramek:
mini: 17x22, szerokość ramy ok. 4cm; cena 35zł;


midi: 25x30, szerokość ramy ok. 6cm; cena 47zł;


i maxi: 27,5x33,5, szerokość ramy ok. 6cm; cena 65zł

Ja za te ramki tyle zapłaciłam, naprawdę nic na tym nie zarabiam. Miałam wystawić na Allegro, ale pomyślałam, że najpierw wśród znajomych popytam :) Zainteresowani proszę pisać na kopciuszek1605@gazeta.pl

1 komentarz:

kopciuszek pisze...

Pewne kłopoty techniczne stąd niektórzy zdążyli pewnie dwa podobne posty przeczytać :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails