niedziela, 22 czerwca 2008

Przyprawy i inne

Wybrałam się wczoraj na zakupy do zbyt często uczęszczanego przeze mnie sklepu i kupiłam wielkie szklane słoje na sypkie kuchenne niezbędniki. Ponieważ są dość drogie, kupuję je sukcesywnie, bo trzeba przyznać, że są niezwykle pojemne. Pomyślałam, że etykiety zrobione własnoręcznie dodadzą im charakteru i chyba się nie myliłam? Przy okazji zrobiłam porządek z niektórymi przyprawami, przesypując je do słoiczków również zakupionych kiedyś w IKEA. Szkoda, że już ich nie sprzedają, przydałoby mi się więcej.


Przy okazji podziękowania i ukłony dla Bernadetty, teraz będę Macieja poić naparem z lubczyka :)

8 komentarzy:

Kama pisze...

usunęłam bo mi zdanie nielogiczne wyszło i chciałam poprawić:)
Pięknie to wygląda naprawdę i z tym pismem własnoręcznym to już w ogóle. Też mam w taki sposób to rozwiązane w domu choć słoiki nie tak piękne. Podobają mi się te słoiczki grzybkowe- tak jakoś mi się kojarzą. A co do słojów sprzedawanych w Ikei i niby już niedostępnych to u nas w Gdańsku są całe tabuny tych słojów. W ten czwartek sama kupowałam. dokładnie takie.

kopciuszek pisze...

Słoje są, nie ma tych małych pojemniczków na przyprawy :(

Justyna pisze...

Kopciuszku, są, w stolycy, przyjeżdżaj na zakupy:)))
Piękny jest Twój dom, zainspirowana Twoimi wnętrzami, zakupiłam dziś na targu staroci dwie piękne, przedwojenne wazy na kwiaty :)

kopciuszek pisze...

Oooo! To ja zaraz kogoś wyślę, żeby mi kupił! :)

fasolka pisze...

Kopciuszku,
Twoje mieszkanie to bardzo urocze miejsce.Przeczytałam artykuł i obejrzałam zdjęcia w znanym czasopismie, ale to, co tutaj zobaczyłam, zachwyciło mnie.
A czy tak po cichutku mogłabym dopisać się do tych słoiczków. poznanianka z Łazarza

Bernadetta pisze...

Kopciuszku tylko nie przesadź z lubczykiem bo się od swojego ślubnego nie opędzisz ;)

parasolka pisze...

A gdzie podział się mój wczorajszy komentarz?
Napisałam Ci w sprawie słoiczków:
Wczoraj buszowałam po sieci w poszukiwaniu jakichś rondli, i proszę, dobrze pamiętam: tu są bardzo podobne albo i te same słoiczki: http://www.mniammniam.pl/sklep/index.php?act=det&kat1=&kat2=&srt=&id=39

po 3.97 za sztukę.

A moje rondle zamówiłam u konkurencji, bo było sporo taniej no i bez łaski z darmową wysyłką.

fasolka pisze...

Kopciuszku,
"parasolka" znalazła nam pojemniki-grzybki na przyprawy. Już zamówiłam.Mam nadzieję, że takie same jak z Ikea,ponieważ dobieram do tych, które mam w domu.Dzięki Wam obu dobre kobiety.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails