poniedziałek, 12 maja 2008

Zadziwiające

Przeglądałam właśnie statystyki wejść na stronę i nie mogę się nadziwić! Ponad 400 wejść jednego dnia!!! A bloga piszę raptem od półtora miesiąca. Prawdopodobnie większość z was zna mnie z gazetowego forum, ale odwiedzają mnie też koledzy z pracy :))) i podobno przyjaciele i znajomi królika... Nie mogę też uwierzyć, że szukacie mnie, zapewne Polacy na emigracji, czasami z najodleglejszych zakątków: Indie, Australia, Turcja, Stany, Holandia, Austria, Bułgaria, Kanary, Niemcy, Anglia, Czechy! Oczywiście większość z was mieszka tak, jak ja w Polsce, może ktoś z was jest moim sąsiadem i codziennie rano widzimy się na przystanku?
Dziękuję wam wszystkim, cieszę się, że tak chętnie mnie odwiedzacie i mam nadzieję, że będziecie dalej tak czynić...

Dla wszystkich w podzięce koszyk bratków wyszukałam w moim fotkowym archiwum... Zdjęcie jest, krótko mówiąc, fatalne, cała ja :)))

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tak Kopciuszku ja zaglądam na Twojego bloga prawie codziennie od samego początku:))a znamy się bardzo dobrze:)to ja - beata g.:)
blog i Twoje mieszkanie są super:)
buziaki!!!

Anonimowy pisze...

Ja tez Kopciuszku zagladam do Ciebie codziennie, poniewaz mamy podobny gust bardzo mi sie podoba Twoje mieszkanko.A znam Cie z forum.
Pozdrawiam,
Sylwia

Gorgolcia pisze...

Wogole nie rozumniem czemu sie dziwisz... Fajana z ciebie babeczka. Twoj dom to perelka, cukiereczek, jest absolutnie boski!!!!!
Bije poklony,
po pierwsze za konsekwencje,
po drugie za oryginalnosc,
po trzecie za ucieczke od brazow, czerwienia i fioletow (pozwol ze dalej nie bede wymieniac bo sie rozpisze przeokrutnie:)
I na sesje w gazecie jak najbardziej zasluzylas:)
Podobaja mi sie nawet te bzy, mimo ze przeokrutnie mnie uczulaja.

Ogladam toj blog codziennie, w zasadzie zaglada co pare godzin:) I jak juz sie tak naogladalam to caly weekend wiercilam dziurke w brzuszku mezusiowi... i bedzie remon i blog bedzie i wlasny sklep ze starocia i tez!!!!!!

POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!

kopciuszek pisze...

To daj znaka jak będzie blog, się będziemy wzajem adorować :) I może coś kupię u Ciebie, jak mnie stać będzie...

Anonimowy pisze...

I ja nie będę oryginalna..co dzień co dzień raz tu a raz na forum :-))
Teraz przynajmniej wiem czego tak naprawdę chciałam dla mojego domu. Dzięki wielkie. Pozdrawiam serdecznie!!!

kamilcia pisze...

ja tez bardzo często zaglądam, bo Twoje mieszkanie jest jednym z moich ulubionych :)

i gdybym ja umiała robić takie fatalne zdjęcia... ech... ;)

Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby tym razem się udało !!

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, odkryłam Twojego bloga jakieś 2 tygodnie temu i teraz zaglądam codziennie. Ślicznie mieszkasz; jestem świeżo po remoncie i Twoje mieszkanko jest dla mnie inspiracją. Czekam z niecierpliwością na gazetę z Twoim wnetrzem.
Pozdrawiam
Kasia

Królewna pisze...

a ja jestem pierwszy raz :) tak jakoś spacerowałam po internecie i trafiłam do Ciebie :) w związku z gwiazdorem i ruszaniem "na Stary" podejrzewam, żeśmy obie ze stolicy Wlkp ;) Pozdrawiam :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails