poniedziałek, 12 maja 2008

Świeczniki!

Uprzejmie donoszę, że pokazane poniżej świeczniki były widziane dziś w samo południe w TESCO Batorego, Poznań! Jest kilka sztuk takowego materiału, na jedną sztukę trzeba z portfela wyciągnąć całe 14,99 polskich złotych! Kto żyw niech biegnie, kto nie ma sił w nogach, może zdąży i na pocieszenie dostanie mu się podobny, ale nie biały i sam będzie musiał malować.
Jednocześnie uprasza się uprzejmie o nietraktowanie tego posta jako spamu, reklamy czy jeszcze czego innego. Kto umie oko przymrużyć, niechaj tak czyni, kto nie, niech zapomni, że w ogóle to czytał, ot co.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kopciuszku, czemu na twoim blogu nie są już widoczne odwiedzane sklepy i inne blogi do których zaglądzasz ? akurat chciałam zaglądnąć do jednego z nich a tu taka nic z tego ;(

kopciuszek pisze...

Są widoczne. Po prostu odkąd mam kalkulatory odwiedzin strona troszkę dłużej się ładuje, może za szybko uciekłaś? ;)

Anonimowy pisze...

O faktycznie, już wszystko wróciło do normy ;))))

też poznanianka pisze...

...ładne rzeczy,pół dnia tu nie zaglądałam,a tu nowy wpis i to o świecznikach-dobrze,że Tesco czynne 24h;)

Anonimowy pisze...

a ja kupowałam te świeczniki po 29,99 - też kiedyś w Tesco :(( To niesprawiedliwe, chlip. A blog Twój śliczny!

kopciuszek pisze...

Niemożliwe! Może masz jakieś większe, ja łażę na zakupy po Tesco co tydzień (bo w PiP to zawsze jakoś więcej wydajemy) i jak były to zawsze po 14,99 chyba...

Anonimowy pisze...

Witam, niedawno pytalam o świeczniki a tu dzis widze wpis Kopciuszka. Chciałam kupic w Ikeii są niestety szklane i malowac na biało. Wpadl mi jednak pomysł do glowy , ze przerobię stary drewniany zyrandol na świeczniki - tzn, wykorzystam tralki , posklejam i pomaluje na biało :) . a co ! Pozdrawiam i wciąz pod wrażeniem :)

Anonimowy pisze...

Dziewczyny - w sklepach z artykułami drewnianymi takimi gdzie to i deski i boazerie itp rzeczy są tralek i innych toczonych takich pierdółek mnóstwo - do zatrzęsienia - można sobie skomponować taki świecznik jaki się chce, a farba biała kosztuje kilka zł, wystarczy mała puszeczka... za to satysfakcja z własnoręcznie zrobionnego świecznika - bezcenna!

Kopciuszku jestem zachwycona Twoim mieszkankiem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails