czwartek, 8 maja 2008

Mój Piękny Dom

Skontaktowała się ze mną telefonicznie redaktor naczelna magazynu i okazuje się, że publikacja została przesunięta o miesiąc, czyli czekamy na numer lipcowy. Powstał sześciostronicowy materiał, który nie zmieściłby się w czerwcowym numerze, a szkoda było ciąć. Uzbroić się trza w cierpliwość... i ukraść komuś trochę bzu, bo już pięknie zakwitł.
Zmieniłam ustawienia, także teraz już chyba każdy może dodawać swój komentarz, do czego zachęcam serdecznie. Dzięki temu będę wiedziała, że nie gadam do ściany :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

...mieszkanie oglądam /podglądam;)już od dłuższego czasu,jest piękne!Najbardziej zazdroszczę ławeczki...a z dzidzią-wierzę,że będzie dobrze,że się Wam pojawi,serdecznie ci tego życzę...też poznanianka:)

Anonimowy pisze...

Ja Twojego bloga zaglądam codziennie !!! bardzo się cieszę, że założyłaś bloga, mieszkanko jest urocze! pozdrawiam ;)

Gorgolcia pisze...

HEHE... jak by sie uprzec to wcale nie klamali, bo w koncu lipcowy numer ukaze sie w czerwcu:):)

kopciuszek pisze...

Nie kłamali :), tak jak myślałam wysłali mi informacje na skrzynkę mailową, do której w czasie zwolnienia nie mam dostępu. Publikacja została przesunięta po prostu.

AniA pisze...

Jakoś mi się widzi Kopciuszku,że to dobrze ,że dywan i śliczne nowe poduszki wylądowały w pokoju dziennym. Sypialnia w pierwotnym wystroju jest urocza.

Anonimowy pisze...

Witam ! Zagladam do Ciebie codziennie. Inspiruje sie , jutro jade kupic biały stoliczek oraz swieczniki podobne jak u Ciebie . W Ikeii są srebrne , hmmm.. jak myslisz dadzą się przemalowac na biało? Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

A! jeszcze dodam , ze uszyłam woreczki, wrzuce tam "purpirii' niech pachnie. Zawisna na klamkach od mebli . Beata

kopciuszek pisze...

Moje białe świeczniki są drewniane, kupiłam je w Tesco, 15zł za sztukę, ale nie mają ich już niestety.

Anonimowy pisze...

A w Tesco w Krakowie jeszcze są !!!
dzisiaj właśnie nabyłam jeden razem z białą jaśminową świecą ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails