środa, 2 kwietnia 2008

Nowe nabytki

Nabyłam drogą kupna w sklepie internetowym śliczne woreczki. Trzymam w nich różniste przedmioty, z gatunku tych, co to nie wiadomo, gdzie je schować. Teraz już wiadomo gdzie, a ja mam dodatkową dekorację w mieszkaniu. Gdybym ja potrafiła szyć, to bym chyba wszystko zaworeczkowała :)))



Niebiesko biały woreczek do mojej niebiesko - białej niebawem sypialni. Trzymam w nim ładowarki do telefonów...



Worek na tea - lighty...

i jego mniejszy brat w łazience...

3 komentarze:

Bernadetta pisze...

Kopciuszku , pieknie u Ciebie, ale to wiesz , nieraz ci to mowilam :) Wlasciwie zawsze kiedy do ciebie zagladam to sie usmiecham , mamy bardzo podobny gust , moglybysmy razem na zakupy chodzic ;)
Blogow kulinarnych jest cala masa (sama zaczelam blogowanie od kulinariow) wiec moj blog o domu i ogrodzie byl strasznie samotny , bardzo sie ciesze , ze w koncu ma towarzystwo i to nie byle jakie :)
Dodaje Home Harmony do linkow na moim blogu :)
Neferett

sylwia pisze...

Woreczki sliczne, sam wczoraj ogladalam u Pani Alicji ten niebieski.
Ja zakupilam ostatnio kilka lnianych woreczkow z koronka i merezka tez na rozne drobiazgi.

Beata pisze...

Witaj Kopciuszku.
Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.Moje mieszkanie jest w podobnym stylu,dlatego jesteś dla mnie pokrewną duszą.Czekam z niecierpliwością na następne wpisy :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails